ta inte mer luft än du klarar av

fick ett samtal av krii och bads om att jag skulle skriva ett nytt inlägg. då måste man fixa det!

för att ha varit en så seg dag så har de faktiskt hänt en hel del. min kära fågel dampade som fan imorse så man både missade bussen och första lektionen skippades. sedan var det samhäll och spanska lektion vilket gick ändå snabbare än inräknat och efter lunchen skulle det egentligen vart musik men aa, den lektionen hamnade inte särskillt högt på prioriterings listan. jag åt med flickorna julia, evelina och jenny på en grill istället (fighting grillen enligt bucht) eftersom det blev lite slagsmål där under min kära lunchtid. jenny gjorde så en brud började böla så hon gick och hämtade kanske 20 pers från väsby skolan som inte vågade göra något alls, patetiskt. iaf bara för att ha kul o jiddra lite mer drog vi såklart till väsby skolan och där ringde typ lärarna aina för att få bort oss från skolgården haha.
förutom det har jag vart med veronica och vanessa idag, hann även träffa jenny lite snabbt. veronica solade igen och börjar bli riktigt brun faktiskt.
nu sitter jag här och äter lasange, mamma tvingar mig för hon tror jag inte äter annars, knas. men jag sätter även punkt här, kanske skriver lite senare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0