orientering och planer för imorgon

hade orientering idag. robin sprang med mig och julia istället för att göra något annat vettigt. började halv tio slutade runt elva, halv tolv och stannade kvar i väsby med dom små turteduvorna och bucht till ca klockan halv fem. jag och julia gjorde världens bästa våffelpannkakor hemma hos henne. sen var det en som vi fyllde med 7 koffein tabletter och gav till bucht haha. han tyckte faktiskt den var ganska god.

imorgon blir de förhoppningsvis röj röj röj.
efter skolan blir det:

  • möta julia på station (den jäveln slutar innan mig)
  • hem till märsta med julle
  • fixa sig
  • dra förbi glasbanken
  • sen till väsby igen
  • och sist men inte minst feeest

 känner mig taggad redan nu. önskar bara att veronica kunde hänka då skulle bli så jävla kul, men de blir de nog ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0