kalas helg. underhållande på flera nivåer

underhållande helg, iaf enligt mitt tycke.
i fredags var jag med veronica hemma hos dennis. kul som tusan även fast jag inte riktigt vet vad vi höll på med haha. på morgonen drog vi hur tidigt som helst, statiol gav oss en god frukost och det passade oss perfekt!

fredag kväll:
 

lördag morgon:
 


igår så var jag på cirque du soleil. så jävla grym underhållning så det inte är sant. man blir totalt fascinerad och förstår i princip ej hur människor klarar av sådana saker. det är den mest kända och kritiker rosade cirkusen i världen och jag rekomenderar den stort.

 



och sen nu idag vaknade jag upp hos marielle för kom dit ca klockan halv ett inatt och har vart med henne, nille och dennis i stort sätt hela dagen.

nu vet jag inte fall jag vågar gå och ta lite av den grillade maten dom har ätit här hemma men funderar faktiskt på det. tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0