bortom horisonten finner jag svar

nu äre så att jag nydligen kom hem. dagen har sett ut att jag var i skolan, drog hem, nille kom och sen drog ut ett litet tag med bröderna B. vidare planer för kvällen är att läsa lite (måste enligt svenskan), klä av sig en smula (ju mindre kläder desto bekvämare) och senare återvända till datorn.
jag vet att jag blivit lite dåligare på att uppdatera men de bästa tillfällerna jag får är på kvällarna och de är om jag väl orkar då men de får ta och lösas på något vis.


boken jag läser. sötnosen jenny har läst den innan
och sa att den va underbar så jag valde den. puss!

Kommentarer
Postat av: v'

den e grym

2009-09-16 @ 21:13:09
URL: http://ahlsenveronica.blogg.se/
Postat av: Madelene Iveros

Man gråter av boken!<3

2009-09-27 @ 13:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0