små barn växer alltid upp

tjenixen på er alla. jag kommer inte för tillfället kunna skriva ett särskilt långt inlägg tror jag för vi har gäster och småkillarna vill vara med mig hela tiden...

helgen har vart väldigt bra enligt mig. i fredags var jag och veronica hos alexander rosén i sollentuna. från början var vi dom enda brudarna så killarnas ögon och uppmärksamhet följde efter oss haha. vi sov där och när vi vaknade så fick vi ingen frukost, man ba jahapp och så drog vi.
lördagen var ganska chill dag. när det var framåt kvällen drog jag hem till rickard och var med han och hans bror. efter ett tag kom veronica och yttligare en stund senare kom två pojkar till. var där kanske några timmar och sen åkte jag hem till alec o spenderade natten hos honom.

nu måste jag dra för annars kommer barnen få flipp. önskar att alla killar var lika besatta av mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0