jag säger bara vad jag tycker

haha fyfan detta samhälle alltså! de är inte ofta jag börjar klaga på saker om inte det verkligen fångar min uppmärksamhet.

nu var det så att min kära vän berättade för mig hur mycket dessa småbarn försöker "vika ut sig" på playahead nu för tiden. min första tanke var att så farligt kan det väl inte vara menmen... att verkligen få se hur patetiska dagens nyblivna tonåringar är, det är sjukt. 13-åringar lägger ut bilder men knappt någonting på sig och skriver "köp vip åt mig sötnos". sälja ut sig för pengar, jag tror vi alla vet vad det kallas för något.


försvunnet! dessa småbarns värdighet.

p.s fall det är någon som känner igen sig på bilden (tog en random jag hitta på pa) så säger jag att här har ni den uppmärksamheten som ni söker, men det är definitivt inte rätt slags.
tänkt efter era små äckliga skitungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0