jag kan inte förutse vad som kommer ske

sitter här och har svept in mig i mitt täcke. fryser som fan om typ fötterna benen och händerna, kmr säkert bli sjuk lagom till lovet de är något som jag alltid lyckas med..
imorgon har jag biologiprov och kan inte ett skit. fattar inget om något men de kan bero på att jag inte ens öppnat boken när jag tagit hem den så får försöka göra det ikväll. ska iaf till skolan imorgon det är ett måste plus att de är kort dag så de kan inte vara så svårt att klara av hela dagen.
innan jag satt mig här vare dh som gällde och kollade även lite på christine, innan det så var jag ute med crils i en timme ungefär. inte vart med han på evigheter så de va kul.

morgondagens planer är alec. inte träffat han sen i lördags så det måste tas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0