en för alla, alla för en

jag blir så irriterad på alla människor som går o snackar massa skit. har ni inte bättre för er än att snacka om någon annans liv? aja, orkar inte bry mig

hade fysik prov nu på morgonen, de gick faktiskt väldigt bra tror jag och är ganska stolt över att jag kunde nästan allt. men provet var inte de mest uppmärksammade under skoldagen, nejnej. på lunchen upptäckte felicia en plånbok som ej tillhörde henne i hennes jacka (nämen!) och de var bland det mest märkvärdiga som kunde hända kändes de som. de fanns en del pengar i som bara ville spenderas det såg man så felle köpte några ciggpaket och så skrapade vi ihop 34kr som vi köpte 28st isglassar för och gav runt i klassen? helt knas asså helt knaaas. aja men vi gjorde de rätta tillslut och lämnade in plånkan på coop! de borde vi få lite cred för.

senare behöver jag vara med min flicka. förhoppningsvis får hon gå ut även fast hon är en liten sjukling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0