jag är omringad av planer men det blir som det blir

detta var inte menat. jag skulle kolla på greys anatomy, stänga av tvn och läsa lite. inte ta fram datorn, absolut inte laddningssladden heller för om jag nu skulle sätta igång den så skulle det endast vara för ett litet blogg inlägg. det är inte riktigt så de blev.

jag har inte skrivit av mig. de märks både för dom som läser och jag känner det själv. en stickande känsla i maggropen av att allting bara ligger och susar i mina tankar får mig att känna mig galen, fast det kanske jag ändå är. en oaktiv vecka när det gäller närmandet av en dator har det verkligen varit.

detta inlägg ska definitivt börja (tredje spalten nu) med ett stort grattis till min kära mor som fyllde 37 i måndags. även en mkt bra vän till mig lilla fredrik fyllde 16 så grattis till dom båda.

dagens påhitt blev att dra med veronica till viby efter skolan men det blev inte helt som uttänkt men funkade riktigt bra ändå. förutom att jag frös som in i heeeelvete men aja, man får skylla sig själv om man inte klär på sig ordentligt.

en sista lilla punkt är att något har förändrats. osminkad i mjukiskläder typ och jag känner mig oehört vacker. tror jag vet vad eller rättare sagt vem de beror på.

hejhopp nu tar det slut här puuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0