jag tar mig äntligen framåt

en förfrågan väntar på ett svar.
jag tror jag är redo för att ta chansen



ett rus har gripit tag i mig, det är en gåva. att vara vid liv är en sak men att leva en helt annan. dagens gång har passat mitt humör perfekt förutom detaljen att en viss pojke saknades otroligt. kebab med veronica är suveränt och även att softa, helt enkelt bara ta det lugnt.
jag har planer just nu. en av dessa är att läsa min bok inklusive att inte stänga av datorn. hur ska jag då kunna snacka med A. ett farväl inleds nu. farväl


Kommentarer
Postat av: Bobby

eyy yoo. A, jag pressar fett me hantlar dåra?.. Nej, skojar, jag är jättesvag och kan knappt stå på benen utan hjälp, men allvarligt.. Varför var du inte med Jennifer för? :(

2009-10-17 @ 02:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0