sjukling på ingång

sömnen gick av tillslut. efter allt stretande i sängen stängdes energin av men ett obehag framkom när jag vaknade. min ögon var blodröda (?!) utan någon vidare tanke på det begav jag mig till skolan. inte försen fysik lektionen kom överväldigat massa komentarer som lät på ungefär "jennifer är du sjuk?", "vafan har du gjort?" och min favorit reaktion "har du rökt på?". undersökning hos skolsyster blev det härnäst men hon var en smula förvirrad verkade det som men tecknerna tydde på ögoninfektion sa hon. sen att hon mumlade om kokande vatten på ögonen o så ignorerades totalt.
var med rasmus ett tag tills det var dags att åka hem o nu gör jag inget speciellt. ser ögonen lika katasrofalt röda ut imorgon blir det att dra förbi apoteket en sväng.



Kommentarer
Postat av: Johan W

Du kan ju inte ignorera så viktig info!

2009-11-09 @ 23:25:29
Postat av: B

söt bild =)

2009-11-10 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0