hemliga budskap lockar oss alla


hejsan hoppsan här ramlade en bild med nya hårfärgen in. ganska nöjd men det kanske inte syns så mycket på bilden det blev iaf en blandning mellan svart och brunt.

ett måste är det egentligen att plugga idag men vad orken och lusten säger spelar en stor roll i detta. igår var det utelek med oskar och felix som gällde och senare kom två random brudar och yttligare två killar. jag och veronica bestämde oss för att tagga hem till bobby ist där jag började kolla på "upp" men satt o små sov ganska omedelbart.

nu ska jag dra o träffa min lilla älskade midget ett tag. länge sen man fick henne en stund för sig själv.

egentligen vill jag smyga in en gratulation i detta inlägg men det vore inte lämpligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0