I got what it takes

jaha så kan de gå. 10 pers idag i min klass var sjukanmälda pga vaccinationen igår och flera som ändå kom till skolan mådde dåligt. felle och jag kan stolt säga; vad var de vi sa

en inte så särskilt händelserik skoldag följdes av att sitta lite med felicia vid väsby station och äta choklad ur en julkalender. dagarna gick undan utan tvekan! om det bara kunde vara så med vissa andra saker..
muffins bakades hemma hos veronica och smeten är utan tvekan min favorit. efter detta drog jag hem och nu är det matdags. senare blir det nog något/några inlägg till för har inte så mycket planer för kvällen.


Kommentarer
Postat av: Johan W

4 Pers i min klass har Influensan :S det börjar närma sig med stormsteg, heldre 2 dagast feber än flera veckors lidande ;)

2009-11-12 @ 21:07:35
Postat av: Anonym

då får jag säga "vad var det jag sa" när ni sitter hemma med svininfluensan och resten i klassen är friska för att dom tog vaccinet ? :)

2009-11-12 @ 21:13:55
Postat av: veronica

ey nästan alla blir sjuka efter vaccinet det är helt normalt bajsunge

2009-11-12 @ 21:57:13
URL: http://ahlsenveronica.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite feber från vaccinet är ju fan ingenting, bara slippa skolan

2009-11-18 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0