fel saker har övertaget

tjena mors bloggisen.
ögonen har fuckat ur igen, de är bara för trevligt att inte få ha något smink på sig (ironi lixom snälla jag vill dö?) nej men man får väl ta smällen som behövs för att försöka få saken bättre igen..
haft en halvt ointressant dag med ett fysikprov i starten också som inte gick alltför lyckat.. men man får se vad resultatet blir, kanske gick bättre än vad man trott. efter skolan drog jag hem pga det sena slutet och att efter gått i skolan till klockan 16.40 tar på krafterna. senaste halvtimmen har jag i stort sätt kollat på massa subliminala budskap, lite smått creepy om jag får säga det själv.



jag längtar till fredag
ett hopp om att förväntningarna överträffar sig själv, då blir det perfa!


Kommentarer
Postat av: danne

vill du ligga mid mig om jag tar och smetar in brunkräm runt ringmuskeln på dig och betalar 600

2009-11-17 @ 18:29:29
Postat av: Anonym

nej de vill jag inte ?!

2009-11-17 @ 19:34:58
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0