ett oväntat sammanträffande

du dyker upp så fort jag lyckats fötränga dig ur mina tankar

denna helg blev inte riktigt som planerat. i fredags blev bion (som jag så gärna ville se) struken pga ett missförstånd om när biljetterna skulle hämtas. men mat i kista blev det iaf tills vi bestämde oss för att åka hem till rasmus men självklart med min vanliga tur så hade vi nydligen missat bussen när vi kom till sollentuna och behövde vänta ca 50 minuter. väl framme mitt i ingenstans blev det en massa filmtittande, en hel del shottar och inklusive att se min biologiläxa, "askul". igår var jag kvar i väsby till ca klockan 22 och hann även vara med julia, felle och någon marre ett tag. dom skulle på fest och jag bestämde mig för att dra hem. ett fint misslyckande att hinna med tåget när jag satt i stationshuset var en smula klumpigt av mig men aja, fick vänta 30 min till..

ska snart dra och sola med veronica. en fundering att möjligtvis klä på mig surrar runt i mitt huvud då. detta betyder avslutning här.


felicia och vår fina julkalender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0