ett litet busfrö har växt upp

fyfan va jag fryser. låg nyss på soffan, myste o kollade på tv sen så fort man går iväg därifrån fryser man som in i helvete, shit asså.

har inte så mycket att skriva om dagen förutom mitt failande imorse. börjar ju 11.10 varannan måndag och 9.20 dom andra och såklart trodde jag vi började sent idag men nej nej så var det inte. försov mig en smula kan man ta och säga. fick däremot mvg på mitt spanska prov idag, jippi. lite glädje måste man endå alltid få.

undra vad morgondagen har för roligt att bjuda på. kom ihåg precis när jag skrev de här att jag har matteprov imorgon som nog inte kommer kännas alltför lätt. fuuck


ska läsa lite nu faktiskt hade jag tänkt. bye


när kommer snön egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0