drake utan vingar. men glöden finns där

ursäkta för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna men tiden har inte riktigt räckt till.

kom nydligen hem från sollentuna, var i något övergivet hus och typ chilla, drack lite med några. hittade även några gamla barndomsvänner till mig, asballt! men vi bestämde oss för att dra lite tidigare för aa, de var vad vi i stort sätt hade lust med.

från i förrigår tills idag har det inte hänt så jätte mycket. skola, vart lite med julia, rasmus och så. inte så mycket mer.

jag och rasmus gick i samma skola från dagis typ till ettan utan att jag visste det. vi fick nydligen upp en vänskap för någon vecka sen och igår fick jag reda på att vi nästan va grannar (?!) sjukt va världen är liten.

en kombination mellan lite chattande och pimp my ride på tv pågår för tillfället. fall detta blir sista innan jag lägger mig så säger jag godnatt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0