TA ER TID O LÄS! 28/3-09 20.30-21.30: Earth Hour

men ååh har folk inte någon respekt för miljön? jag blir tokig! idag är det earth hour vilket menas att mellan 20.30-21.30 ikväll ber världsnaturfonden om att hela världens ska släcka sina lampor under just denna timme, är det så svårt? jag gjorde ett massutskick på ett medelande om att man ej skulle glömma och folk ba 'ööh man slösar mer energi än man sparar' men denna händelse har absolut ingenting med hur mkt energi man slösar, förihelvete de är så folk ska vakna upp, inse vilken förändring man kan göra! fan lixom i några städer i tyskland bl.a kan man inte ens längre se stjärnorna för att de är så jävla mkt belysning och förorening, är inte det verkligen hemskt?

om ni tänker 'nej men jag är ju fan den enda som kmr göra de, fan va löjligt' så kan jag berätta de är över 3,8 tusen städer i över 88 länder som är delaktiga i detta.


så snälla
Stäng av all onödig el som ej behövs.
tanken är faktiskt att uppmärksamma problematiken med klimatfrågan inför FN:s klimatmöte.

jag tänker inte i vanliga fall så jävla mkt på vår jord men detta kan vem som helst ställa upp på utan att anstränga sig särskillt mkt

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag inte minns fel är det kaggen som har gjort låten "jag hatar dig" :)



sspPESJoYE" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=sspPESJoYE

2009-04-15 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0