you spinn my head right round right round

jag är så trött på att se världen flyta förbi mig med sina gråa moln som dundrar med blixtar som förstör allt i sin väg. jag är trött på att känna ett obehag så fort du landar i mina tankar, som en tyrann tar du sönder alla andra bilder i mitt huvud och ersätter dem med dig själv. jag är trött på att veta att min styrka i hjärtat och hjärnan inte kan stå emot dina ord utan allt bara faller ihop i bitar. låt mig bara vakna upp vid din sida..



en fartfylld helg med alkohol i blodet och brudarna i hjärtat.
fredag kväll var så jävla död kan jag bara säga. först ett grattis till stephanie som fyllde 16, jätte god tårta och mystid med brudarna, sedan drog vi iväg ut. jag kattis och vonca satt o gjorde inget hur jävla länge som helst tills vi bestämde oss för att dra hem till kattis o ba sova.
på lördagen var de först middag i rotebro för att fira en kompis till familjen. satt där med mina barndomsvänner och hade lite kul. sen så träffade jag en av mina gamla klasskompisar som jag inte sett på tre år och fan va folk förändras, inte klokt! vi stod o snacka lite tills jag hoppa på tåget iaf. i märsta mötte jag min baby, lilla jenny bästavän. vi drog hem till mig, hämta lite dricka och sen drog till anton. vi började kolla på sverige - portugal vilket jag tycker därmed var en väldigt tråkig match inte för att jag kollade särskillt mkt. dans, fylla, kåthet var tre av kvällens stora moment och de är fan oförglömligt. jenny sov hos mig iaf och allt känns rätt så mkt frid o fröjd just nu. pratade ut med någon jag verkligen behövt prata med nyss.

ska stänga av innan pappa lakkar ur. puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0