leta inte efter kärleken, kärleken hittar dig

våffeldagenidag är det tydligen våffeldagen men ändå känner jag ingen doft av nygräddade härliga goda våfflor. mamma är inte hemma så de kan faktiskt förklara en stor del av saken.
nationellt prov engelska C hade vi idag direkt på morgonen. missade bussen självfallet så vart otroligt stressad redan innan jag hann fokusera på provet. resten av skoldagen var väl duglig. på engelskan var jenny på besök och vi kollade på 'cant buy me love' där 'mcdreamy' från greys anatomy är så otroooligt liten! svenskan satt jag mest och drömde i fönstret och hoppades på att ngn viss skulle åka förbi... efter skolan drog jag med dani till donken, vi satt o garva och hade det roligt nu har jag suttit här ett tag o typ dött av långtråkighet.

idag är det faktiskt jubileum för vissa saker har jag kommit underfull med. jag flyttade till märsta från norrviken denna dag för exakt fyra år sen, fyra år lixom, känns faktiskt som om jag har bott här ännu längre och norrviken känns så länge sen i mitt förflutna att de nästan känns overkligt. fast hur mkt tiden än skenar iväg kommer jag alltid att ha kvar alla dessa minnen..

det är även ett års jubileum för något helt annat. ett år sen var allra första gången jag träffade emil dahlbom på arlandas flygplats, första gången jag träffade någon som mig idag står så jävla nära. kommer fortfarande inte att glömma när vi satt där och 'drack cola' fast jag var ju såklart för blyg för att dricka något, haha klarar inte av när folk kollar på mig under tiden jag stoppar ngt i munnen. hade man någonsin kunnat trott att det skulle bli så som det blivit idag? de är otroligt vilka vägar man kan välja, hur hade de vart om jag aldrig kommit den dagen, om jag inte kramat dig var och vareviga sekund. sjukt att  fundera över asså


nu kom precis kattis så ska fan inte sitta här o vara osocial! nu ska vi glo film (: puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0