jag är villig att testa på det här som dom kallar lycka

fan också, vad hände fan? EMD skulle vinna melodifestivalen ist vann knas operasångerskan. aja vem bryr sig egentligen.
något väldigt händelserikt i mitt liv är att jag verkligen på riktigt är kär, fördundrandes kär. något som inte händer mig hur som helst. jag har väldigt länge behövt någon, bara ha någon lixom men många gånger tagit ogenomtänkta beslut som sårat och även gjort mig sårad. detta har jag tänkt igenom ett bra tag och är ett beslut som jag är villig att ta. jag vill att du ska vara min och hoppas att du känner likadant, vi kan bli lyckliga tillsammans elr vad tror du?

Kommentarer
Postat av: :)

EMD:):)<33

2009-03-23 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0