en helt annan värld? det gör mig iaf lycklig och kallas VIBY

dålig uppdatering av min älskade blogg, fy på dig jennifer ! förväntas säkert något av mig, antingen lite om min dag, helgen, inspererande skit elr något iaf. igår var det iaf viby som gällde. jag sov hemma hos älskade marri och innan dess var jag emma och marri i sollentuna hos marcus, robin var även där. kan bara säga, jennifer älskar cider ^^ hahah. klockan 2 hemma hos marielle skulle plötsligt två små pojkar komma, adrian och nille. adrian blev typ sur för han inte fick någo strul av marielle och nille verkade vara tjockare än vanligt, gravid kanske vem vet? (aa) sen imorse var man ju tvungen att skynda sig hem, plugga och senare jobba. jobbar även imorgon vilket innebär stress eftersom jag innan måste hinna umgås med fru kruse §


jenny inspirerade mig tidigare denna vecka. jag vill göra något totalt galet, bara våga göra något som jag aldrig gjort förut, nya dåliga vanor, ett nytt sätt att se på saker. tanken av det får mig att bli pigg, något att se fram emot något att sträva efter, att helt enkelt bara flippa ur ! fast det kommer nog isf att bli till sommaren, för nu ska jag fan ta o fixa så mina betyg blir mycket högre, annars kanske man råkar offra gbg och de vill jag fan heller !

de va allt gott folk, hare så bra /J

Kommentarer
Postat av: Marielle

Bah! Måste du berätta för alla om min klockrena diss x) hahah<3

2009-03-08 @ 23:57:11
URL: http://mariellemadsen.blogg.se/
Postat av: Jenny

wooho vi kör tms baby! <3

2009-03-09 @ 16:43:31
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0