jag vill inte hem...

detta är min fjärde och sista dag i göteborg. senare kommer mer detaljrikt vad som har hänt under dessa sista dagar av mitt sportlov. de stora problemet just nu är att jag nt vill hem, jag skulle kunna stanna här hur länge som helst.. inte nog med att jag vart med emil, världens underbaraste kille i fyra dygn nu, dag o natt, jag har även träffat hans urgulliga närmsta tjejkompis som heter emma och vi har sjukt mycket gemensamt, älskvärda människor man hittar när man korsar fucking sverige.
jag har lovat emma iaf att vi måste ses under sommaren som kommer, jag ska försöka vara här så länge de verkligen går. sen emil kommer jag TVINGA att han ska komma till mig så snart som möjligt, så fort jag sätter mig på tåget kommer jag absolut total flippa, kommer fan inte ens fatta att jag vart här, de e sjukt.

just nu sitter emil o äter, jag vet att han kmr läsa det här förr elr senare och då vill jag bara säga att jag älskar dig sjukt mkt och tack för den underbara tiden jag fått spendera med dig, jag kommer inte glömma det.

2 timmar och 20 min tills mitt tåg går, vi ses snart alla i sthlm, pusshej

Kommentarer
Postat av: emma

jeeennifer hur kul som hellst va du :D <3

2009-03-01 @ 20:41:33
Postat av: jfw

haha du med hjärtat, verkligen ashärlig !<3

2009-03-02 @ 20:08:51
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0