ett hopp om att mörkret ska bli till strålande ljus

ett nytt kapitel i livet är det som krävs, en start på forsättningen och inte bara yra runt i oändliga cirklar. ta ett steg och veta att du kommer någon vart, det är det som krävs!


jag kan erkänna att de vart lite halv dålig uppdatering av bloggen. hinner inte vara inne så mycket på datan och då knappast skriva. jag försöker ta mig riktig tid och för alla dom som läser kan jag säga att jag gör så gott jag kan!

igår i skolan hade vi utedag, väldigt mysigt och de gjorde iaf så mina tankar blev fokuserade på rätt saker, positiva saker som bara får sinnet att sväva iväg och söka efter nya lyckofyllda tankar. detta resulterade ju såklart i en väldigt glad och strålande jennifer (jag alltså) som nu för tiden verkar vara lite halvt sällsynt..
idag var det en rätt så halv jobbig dag. lång dag i skolan, oförberett matteprov, sur på min boyfriend m.m. men det har ändå inte vart för hemskt, har ju vart med katten o vonca. synd bara att jag inte hann träffa jenny idag bara, jag saknar min pärla!

dags o dra till sängs snart, ska bara lägga in något litet inlägg till sen är jag redo för nattens sömn. puss puss /J

Kommentarer
Postat av: saouk@pea

nämen, äre du som är jennifer? :Ö

2009-03-20 @ 14:24:01
Postat av: jfw

hahah aah

2009-03-20 @ 23:46:50
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0