en dålig start på dagen och även pms i magen

varenda morgon ringer den där förbannade väckarklockan och tvingar mig att börja dagen på ett motbjudande sätt emot min vilja och det är ingen skillnad på hur det vart idag förutom att jag råkade somna upp och vaknade 50 minuter för sent.. ajaj jennifer, ingen bra start. ca klockan 7.50 kom niclaz, hämtade mig och vi drog iväg till skolan. blev avsläppt på sidan av skolan och sprang upp till klassrummet för vi hade nationella provet i engelska, B-delen och jag trodde jag kommit försent men vi har ju förstås världens segaste engelska lärare. provet gick nog någorlunda bra förutom att cpn i min klass inte kunde hålla käften och störde hela tiden under hörförståelsen. nationella höll på 8.10-11.20 men en halv timmas paus emellan, de tar på krafterna allt och godis och energidryck kanske inte var det smartaste tilltugget man kunde ha med sig. sen vare dags för spanska, fick pms så lackade ur på nästan allt o alla i ca 10 min. det ända jag älskar med mens är att de visar att man inte e gravid därför tycker jag att de skulle vara okej med pms i kanske 5 min sen kan den ta o försvinna för jag fuckar ur annars. ingen lunch var det, vår skola har typ sämst mat i hela kommunen. idrott var det inte utan mer hälsa lektion, magen var tvungen att göra så jag typ dog så jag höll ut hela lektionen sen ringde jag niclaz och frågade om han kunde skjutsa mig hem och eftersom han är så underbar gjorde han även det § nu har jag vart hemma o slöat hur länge som helst, ska dra till sollentuna sen, dricka lite cider och ha det mysigt. kommer vara med emma sara marcus och robin bara tror jag men de funkar väl. sen fall de går ska jag kanske sova hemma hos älskling, hoppas på det starkt, bara pappa inte flippar när jag frågar, haha.

ska ta o fixa mig nu vi hörs senare /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0