4 av dom bästa dagarna i mitt liv

gbg, min drömstad, det är bara ett måste att flytta dit sen när jag blir äldre!
hade tänkt att gå igenom lite mer vad som hände dessa dagar en smula mer detaljrikt.

  • dag ett 26/2 - gå upp klockan sex på morgonen är verkligen inte så min grej. 8.55 gick min buss från cityterminalen och på den satt jag sedan i 7 timmar tills dess att jag nådde gbg. vill bara påpeka att de var en oehört läskig kines som satt o log under hela bussresan! emil's skit balla farsa hämtade mig på nils ericsson terminalen och vi åkte hem till honom. jag hann få en rundtur genom hela huset innan emil hade fixat färdigt sig inne på toaletten. första blicken jag fick på honom när han kom ut fick mig att smälta, jag blev ännu mer förälskad än jag redan var.. vi pratade mest hela kvällen, ba tog de lugnt, åt och snacka lite mer. slut på dag ett.
  • dag två 27/2 - vaknade helt ensam hemma. emil var i skolan, det var även hampus hans lillebror och hans far var på jobbet. vad fan skulle jag göra från klockan 9 till 13.45? jag fixade mig väldigt länge och sedan började jag städa lite haha! emil vart helt chockad när han kom hem och jag bad han att säga att det var han som fixat köket o så så att jag slapp typ verka som galnaste bruden. så fort emils pappa kom hem sa han 'hon har städat hela köket' jag ba 'vafan xD' men hans pappa uppskattade de typ mer än tyckte jag var konstig, aja sen var de iaf dags att dra hem till hans mamma ist. planerna där var att komma in, hälsa, kolla runt lite, äta och sedan dra o träffa emma, emils bästa vän som han känt sedan två års ålder, fan sött jue. så efter maten drog vi mot emma och gick även förbi ett lan där typ ngra som jag skulle träffa lite snabbt var. emma är typ en av dom tuffaste människorna jag träffat, så grymt härlig. vi följde med henne till mölnlycke centrum där hon skulle träffa carro för hon vågade inte gå dit själv för hon trodde hon skulle bli våldtagen? x) dom köpte lite godis o så sen drog hem och det gjorde även vi. hem äta lite, vara sociala och slut på dag två.
  • dag tre 28/2 - på morgonen så kom emils mammas kille, vaknade 9-10 något, åt frukost och sen drog alla förutom jag och emil på någon bandy matchen så jag och emil typ tog de lugnt, snackade och höll på att planera resten av dagen som skulle vara med emma och erik rapp. rapp kom till emil runt 4 och då drog vi ut direkt och träffade emma vid vällsjöskolan om jag minns rätt på namnet. emil började springa runt på isen som en tolvåring och fick sedan även med sig rapp ut. vi var sååå säkra på att någon skulle ramla genom isen men de gjorde ingen som tur va! dom sprang runt där jag vet inte hur länge så jag och emma satt o snackade om allt möjligt, hon har även samma garv som mig vilket jag tycker är helt underbart! verkligen assöta människor de finns i göteborg. senare på kvällen var emma tvungen att dra hem och även erik. jag och emil kollade på melodifestivalen (fail jag vet) men jag ville ju vara lite social mot hans mamma. en tillägspunkt på det, sverige är patetiskt när det gäller både bidrag och röstning, sjukt dåligt hela skiten -.- efter det så yttligare en gång gick vi upp till emils rum och höll på att snacka tills vi somnade, jag mådde så otroligt hemskt känslomässigt för att jag visste att snart var min dröm, mitt mål, allt det overkliga slut..
  • dag fyra 1/3 - vaknade klockan 10 av att emil började prassla med sitt täcke elr ngt, var tvungen att stiga upp för att fixa mig för klockan 11 skulle vi åka hemifrån för emil skulle spela handbollsmatch (: jag hann iaf se någorlunda okej ut tills det att vi skulle åka och då kom även emma som lovat att hänka så jag slapp vara ensam. matchen gick bra, emils lag vann och emil va skit grym fast enligt honom gick de åt helvete, fattar nt varför han tyckte det. sen begav vi oss hemåt, droppa av emma vid hennes hus och fortsatte sedan till emil. de mesta vi gjorde sen var bara att umgås med varandra för vi båda visste ju att snart var de dags för mig att åka hem, något jag sååå verkligen inte såg fram emot.. ca klockan 17 åkte vi till terminalen och var där 17.25. att splittras ifrån den jag älskar mest vart nästan mer känslor än vad jag kunde kontrollera... jag var hemma i sthlm 21.20 och nu vill jag inget hellre än att åka tillbaka.

Kommentarer
Postat av: tvilling<33

kom tebaaax tvilling:D du kan tillome få träffa emil lite! haha ne jag skojja, men när man läser detta låter de typ som du va lika mkt me mig som men han, o att jag e aaas efterhängseln, vilket jag säkert e... men ändå :D<33

2009-03-12 @ 23:00:09
Postat av: jfw

hahah va du förvirrar mig gmn x) men du vet att vi ses fan förr elr senare ! tvilling e typ bäst (: <3

2009-03-13 @ 15:04:34
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0