ibland är enformiga beteenden dem bästa

torsdag fredag lördag söndag - vart med vonca.
en lyckad fyra dagars period enligt mig


även fast saker inte går som jag vill, hur mycket jag än försöker och hoppas så får man ändå njuta och göra det bästa av livet. därför har jag haft en fartfylld knasig början på mitt sommarlov med ganska mkt fylla faktiskt och oväntade beslut. de funkar ändå perfekt för mig för beskrivningarna de är i stort sätt jag. senast igår var jag med veronica och steffie på krök hemma hos danne sen drog jag och vonca vidare till sigtuna mitt i natten och slaggade där. impulsivt, galet & som passade perfekt för oss.
idag ska jag till min älskade kusin och äntligen få se hennes lilla bebis plus gratta min farbror som fyller år så det blir lite mysigt med släkten idag hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0