Ointressant

JAG HAR :
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha länge sen
Blivit kär vid första ögonkastet: Utan tvekan
Fått ditt hjärta krossat: Mhm
Skrikit åt en lärare: Haha ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha vem har inte?
Några smycken som kostat över 1000 kr: Fått (a)
Rökt: Japp

DAGENS:

Klädsel: För tillfället linne och mjukis
Frisyr: Utsläppt halv lockigt
Låt: Ison och Fille - jag skrattar idag
Vill ha: Inget
Sjuka: Gårdagen
Drog: Grönt? haha nej men sällskap (:
Köp: Cola
Godis: Niklas Bjernegård, haha
Attityd: Trött men utåtriktad
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Haha

FÖRSTA:
Bästa kompis: Amelie
Bil: Ingen än
Kärlek: Haha Daniel när jag typ gick i ettan
Husdjur: Hamster
Semester: Utomlands, Chile 98
Jobb: Ica Valsta (a)
Köpta skiva: Britney tror jag haha
Piercing: Öronen
Konsert: Kmr inte ihåg
Fylla: Ca 1 och ett halvt år sen

SISTA:

Personen som sms:ade dig: Veronica
Personen som du kramade: Anton F
Peronen som ringde dig: Johannes
Du sa till din pappa: Minns ej
Person du sa 'jag älskar dig' till: Min "bror"
Alkohol drycken: Absolut vodka
Bilfärd: Igår
Filmen du såg: Epic Movie
Gången du grät: Igår
Måltiden: Grillat

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Vågar nog inte men vill
Våga hoppa bungyjump: TUFFT !
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: För många = inte min stil
Kalla dig själv lycklig: Nej
Hellre ta bilden än vara med på den: Spela roll
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Ja men helst ej
Kunna springa 50mil: Haha aldrig

VAD:
Gör du just nu: Lyssnar på musik
Ska du göra imorgon: Åka på äventyr med Vonca
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Glöm igår, lev för idag och be för imorgon
Har du med dig in på bion: Godis, popcorn och bra sällskap
Är det för färg på dina byxor: Svart med guldtext
Är det för väder hos dig just nu: Soligt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Håret, kroppen, ögonen och "charmfläckar"
Skulle du göra om du vann på lotto: Ojojoj mkt kläder, sprit och saker där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0