du vet alltid vilka du vill ha med när du faller

nu sätter jag äntligen ner foten för mig själv och säger stopp ! mitt liv är en enda stor röra och jag bara gör det mer och mer kaotiskt. tänker mig aldrig för med vad jag gör men nu ska de ta slut med det. jag vill börja med att säga förlåt till dom två viktigaste människorna i mitt liv. 

bästavän, inga mer upp fuckade beslut, jag lovar att lyssna och på riktigt göra mitt bästa. förtroendet vi hade mellan oss ska byggas upp till hundra åter igen och aldrig brytas ner. vårterminen 08 var bland den bästa tiden i mitt liv, och de var på grund av dig. jag släpper dig aldrig och jag lovar att skärpa till mig.

emil dahlbom,
älskling, du har så stor betydelse i mitt liv, och jag kommer aldrig svika dig igen. om de finns något jag tror du misstycker om håller jag mig 5 mil ifrån det. när du mår skit gör även jag och jag klarar inte av det. de du vill prioeriteras nu för mig i första hand. du är den perfektaste skapelsen på jorden och jag släpper dig inte i första hand.

lovar och svär att bli en bättre människa /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0