struktur på livet när man tar en dag i sänder

veckans helg blev rätt så intressant

  • fredagen blev inte riktigt som man tänkt med det vart ändå rätt så mys. var ute med ena och röjde tsm med anders och några fler. dagen slutade med film hos mig och två trötta flickor som somnade i mitt gästrum (a)
  • lördagmorgon var jag på öppethus i rudbeckskolan, såg även en hel del välbekanta ansikten vilket gjorde mig en smula glad. kanske ska börja där men vet inte riktigt än, får fundera lite mer.
  • lördagkväll spenderade jag hemma med att fira min syster som fyllde 18 i onsdags. kusinerna var här vilket innebar väldigt mycket mat, haha.
  • söndagen åkte jag mitt ute i ingenstans hem till simon och va med den sötungen ett tag. sen åkte man hem, åt och kollade på film med familjen.

nu sitter jag här och ska snart slagga, hinner kanske lägga in en sån där 'ointressant lista'. de blir kungliga operan med klassen imorgon. tråk men förhoppningsvis överlever man dagen. puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: Marielle<3

Varför en bild på rudbeck x) <3

2009-02-18 @ 15:15:55
URL: http://mariellemadsen.blogg.se/
Postat av: jfw

hahah var på öppet hus ju (a)

2009-02-18 @ 18:57:21
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0