Bokstavsröra på ingång

jag vet inte vad det är men något känns annorluna från topp till tå med mig och har gjort sen igår. känns som jag kommer bättre överens med mamma och grejer, riktigt bra va? förändringen har påbörjats !

igår kväll när jag kom hem från viby (jävligt länge sen man var där, alltid lika kanonkul!) så satt jag mig och tittade på juno, skit bra film. jag tycker juno är astuff och nu har jag börjat förstå jennys känsla att vilja ha en liten bebis, dom är ju bara sååå söta ! då har man ngt alldeles eget men jag tror inte mamma skulle uppskatta en graviditet så mkt riktigt.. får vänta några år.

jag har ett vad med niklas mohlén och jag säger bara lättförtjänta pengar, tro inte jag kmr torska !

förresten vare någon annans mobil än min som hade sms damp igår? gick inte att skicka elr ta emot meddelande i ungefär två timmar, blev aslack -,-

HAHA !
vad tycker ni om hanne's konstverk? hahah själv asgarvade man på no lektionen (a) älskar dig hanne kruse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0