alla är lite vulgära, även jag

ca 2 ½ timme kvar till födelsedagen nu. de blir lite mysmiddag här hemma hos mig imorgon på kvällen och några av mina älskade flickor sover över här. de e sjukt fan att man fyller 16, blir gammal käring snart utan man märker det hoppas huden iaf inte hinner före med allt smink man använder -.- ska trappa ner på det lite.

idag har jag vart med älskade jenny. vi drog till väsby för att fixa hennes födelsedagspresent till mig för jag var tvungen att prova (ett porrig nattlinne för alla som undrar) men tyvärr hade dom inte dom inne så de sket vi i. sen skulle jag även köpa födelsedagspresent till min pappa som fyller dagen efter mig men de gick inte heller så lyckat eftersom alla affärerna stängde, min vanliga tur.. så de sluta iaf med att vi käkade oss tjocka på pizza och drog sedan hem till märsta.

ska snart nu gå ut och träffa ena och följa med henne hem, lite läskigt att gå i märsta ensam på kvällen lixom och sen åka buss hem igen så måste typ dra nu. puss alla söta !


Kommentarer
Postat av: sara

nej du sjunger jätte fint :o <3

2009-01-04 @ 16:39:40
URL: http://smidigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0