2009

nyår var verkligen jätte mysigt. spenderade mestadels av dagen med sara marielle och steffie som även sov hos mig. emma kunde tyvärr inte komma pga att hon kom hem från thailand igår och inte hade sovit på 24 timmar så hon orkade verkligen inte.
en av höjdpunkterna var att jag fick träffa bvän ca en timma efter nyårs slaget för jag trodde att vi inte skulle kunna ses så de blev en positiv överraskning. enligt mig har de här året gått så oehört fort, tiden bara flyger förbi och man inser hur lite de är kvar till vissa saker. ett halvår kvar av grundskolan, fyller år på söndag (den fjärde), emil kmr imorgon m.m. allt går så snabbt. man får hoppas på ett riktigt bra 2009

gott nytt år alla !<3  / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0