slåss för den du älskar

sitter här nu under engelska lektion. de blev inget slagsmål i morse som man trodde, men kanske blir bättre såhär ändå.
man ska försvara dom man älskar, elr hur? de är den enda anledningen till att jag brukar bråka. kalla mig för något jag bryr mig knappt, kalla mina vänner för något och du kommer ångra dig så jävla mycket..

känslofronten börjar funka. skit i det du inte behöver och lös de som alltid gjort dig lycklig. humöret börjar gå uppåt !

vill bara säga att jag tog sönder min mobil i förrigår, är sååå lyckad, haha. den funkar fortf men ser en smula cp ut.

sportlov efter denna dag. skönt att bara få ränna runt och ha det ledigt. hoppas det blir gbg också, kmr typ flippa annars.

KRAMAR /J


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hahaha självklart gmn ;) <3

2009-02-20 @ 15:01:17
URL: http://intejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0