tidigt en söndagsmorgon

så klart kan inte en hel vecka gå utan något slags känslo kaos. har både sårat och blivit sårad, mkt mkt 'kul', hatar när allt sånt fucking händer. känns alltid som ett slag i ansiktet som vägrar att gå bort. allt hade vart så mkt lättare om man bodde i göteborg...

veckan har vart ganska ointressant. fredag kväll fick jag panik för jag var inte ute, så van att vara ute varje fredag så bara mysa och se på film gjorde mig totalt skräckslagen ! lördag gick jag på bio med emma, älskar min brud, vi asgarvade på donken när en kille såg ut som scooby doo när han öppnade käften så jävla mkt de går och totalt tryckte in hamburgaren. sen på bion fick vi en soffa för oss själva, skit mys ! vi såg ungdoms tjejfilmen wild child, ett måste att se för alla ungdomsbrudar enligt min åsikt.

om någon undrar vafan jag gör uppe så här tidigt på en söndag är de för jag jobbar, börjar kvart i nio och typ jobbar framåt kvällen.. hanne kanske kmr hit ikväll och är ju lediga imorgon så vi kan nog röja runt lite.

puss puss /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0