när allt bara faller isär

vissa dagar blir bara skit. orkar inte kommentera den så mkt men 3 timmars nationellt prov och får höra massa skit från folk man förut trott va ens 'vänner' ger bara kaos i hela systemet !


fuck
alla falska människor, orkar inte med er längre. va äkta eller dra åt helvete !


ska på vilunda öppet hus lite senare ikväll. även vara med emma och förhoppningsvis blir dagen inte helt misslyckad.
skriver kanske senare ikväll samtidigt som jag skriver mitt svenska tal som skulle vart inlämnat för ett rätt så bra tag sen, men min svenska lärare verkar förstå mig med att 'chilenare inte kan passa tider' haha.

härligaste saken idag var iaf svenska lektionen efter provet. 'babsan' verkade förstå hur uttröttade vi var så vi fick se på pingu. ballaste pingvinen ever de sväär jag på !
PINGU !


Kommentarer
Postat av: jen

jag lämnar dig aldrig, de vet du <3

2009-02-05 @ 18:30:23
URL: http://intejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0