ingen natt är så lång att den inte följs av en gryning

vår korkade värld med dessa underbara korkade människor, vissa kan man bara inte låta bli att älska!
på lördagen vart man ju tvungen att komma förbi tant bruns kaffestuga där fröken kruse jobbade och slet. hon är verkligen så underbart söt i sin bruna klänning må jag säga. hade dragit med mig jenny och emma som smaskade och näst intill slukade chokladkakan dom fick, själv blev det wienebröd och chokladboll för min del.
senare på lördagen blev det jag och jennyhoe (när man snackar om klädsen är det verkligen HOE) som drog till närtuna och spenderade natten mitt ute i fucking ingenstans hos casper med sällskap av rickard och jonte också. oförglömlig kväll, verkligen. kmr aldrig glömma rickards 'du får ju plats i det där lilla hålet.. kämpa! kämpa!'. hahah snacka om att vi garvade lite. fick även uppleva lite djurliv under natten, först en katt som hoppar upp på en och sen ser man ju lite sniglar och kaniner om man kollade lite längre bort i rummet. endast ngra vet vad jag menar men ändå (a)

hanne <3  jennypenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaa! klockren älskling <3

2009-02-12 @ 16:41:14
URL: http://intejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0