faller i ett ändlöst håll och bara väntar på att nå botten

det här går verkligen inte. jag kan inte hålla inne all denna smärtan
längre, det går inte. jag älskar dig för mycket.
ett totalt sammanbrott på no lektionen mitt under ellära-provet fick mig att inse att jag kommer inte klara av det här. jag orkar inte helt enkelt, min hjärna bara la av och från ingenstans kom miljoner av tårar som bara forsade, ville inte ta slut. fuck hur det blivit, fuck hur det är jag vill inte det här, de skulle inte bli så, det var ett löfte mellan oss två! jag orkar inte mer...

Kommentarer
Postat av: alice

http://www.viraltrafik.se/?alice-h

skaffa mer besökare på ett enkelt sätt :)

2009-02-15 @ 23:46:00
URL: http://tjocooling.blogg.se/
Postat av: Hanne <3

Baby... håll ut!

Jag älskade när du grät mot min axel,, och den har plats för fler tårar.. tro mig!

JAg älskar dig, och finns här! (H)

2009-02-16 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0