ser fram emot det som kommer

yoyoyo!
blev inge sigtuna idag heller nejnej utan jag och veronica drog till viby och va lite med min tjocka lilla ankunge (niklas), en snubbe som gick i min skola i mellanstadiet (wille) och en random snubbe som vi fick att äta massa snö (oskar). va först hemma hos nille sen vandra vi runt lite medans wille höll på om att snacka att vi skulle råna statoil och vette fan vad.

imorgon ska jag åka till stan med mamma och syster. mellandagsrea is the shit. så ska shoppa lite och så, förhoppningsvis fixa lite kläder till nyår och även skor.

just nu funderar jag på att fixa lite mat. är ganska hungrig faktiskt.


gammal bild på adrian och niklas. förstår fan inte vad dom sysslar med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0