I am the snowman. möhöhöhö

nu ska jag berätta om dagens snö äventyr

ett samtal kom ingående på min mobil efter jag precis ätit. anders frågade fall jag ville komma ut och åka pulka med han och hans polare och galen som jag är i snö så kunde man ju inte tacka nej. fick även tillåtelse att ta med mig veronica.
efter jag tvingat ut veronica från "tila tequila" så gick de lite segt. anders var seg som ett rövhål på att svara i telefon så vi chillade lite, drog till valsta, köpte cola och gick till ett dagis. på dagiset fann vi ett par stjärtlappar som såg lite ensamma ut där under all snö. vi bestämde oss för att låna dom och nästa hållplats på våran lilla vandring var siriusbacken. vi skrek som två små 5 åringar när vi åkte fort som fan ner för backen typ mot motorvägen. galet!
efter vi åkt några gånger bestämde vi oss för att leka på rymdgatan istället med brantaste backen och jag typ dog? åkte baklänges och skit. vi chilla lite mer och sen drog vi hem. anders blev nu även utnämnd till dagens dissare

kvällens betyg; tok mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0