hela helgen lång

börjar med att ta upp den oförväntade kvällen i fredags. hamnade lite överallt med början i väsby där sällskapet av julia, hennes pojkvän och hans polare inte var direkt överroligt men jag och julia har ju ändå alltid kul. därefter mötte jag emma, felle och några till som skulle på fest i märsta. yees tänkte jag men när vi kom till märsta station skulle jag vänta på veronica och steffie så alla andra jag va med två sekunder innan försvann haha. i väntan på flickorna satt jag o snackade med två afrikaner jag hooka up med på station. den ena trodde jag var 18 eller 19 blev aslycklig av att få höra det. efter kanske en halvtimme kom vonca och steff och vi började dra oss mot sigtuna. ringde upp robin edholm för att kolla fall dom höll på med något kul o vi hamnade i södertil ett ganska bra tag. håller inte så mycket koll om vad som hände under hemresan men hittade emma och felicia igen iaf. kom hem runt ett och däckade i min sköna säng.

lördag morgon, bakis som in i helvete. kunde knappt gå eller äta något utan att må så jävla illa. senare fram mot två tiden lyckades jag börja fixa iordning mig eftersom vi skulle åka o fira en skit gullig liten sexåring. väl där var det lite jobbigt med massa runt springande småbarn men aja, lill flickans ena storebror skulle på bio med sina polare så den äldsta brodern ville också på bio och frågade fall jag ville hänka och självklart bangar man inte när man inte har några planer och blir bjuden! så vi drog till kista, jag köpte lite julklappar och sen såg vi på 2012 som jag velat se ett tag och den var faktiskt bra.

nu äre söndag och orkar inte göra så mycket mer än att bara ta de lugnt.
ensam hemma just nu så de är ganska skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0