giddy-up jingle horse pick up your feet

hemma uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på. hade spanska och musik redovisning idag, spanskan gick bra och musiken kunde gått bättre men vi fyra brudar (plus jan) hade ändå roligt med våran "jingle bell rock" och de är väl de som räknas.

fick brev idag! att höra ifrån rickard frambringar lyckokänslor som tusan. svarar nog senare när jag kommer hem från jobbet. känns aldrig fel att tjäna in lite egna cash fast de känns nog bara så för att förutom igår och idag har jag inte jobbat sen i juli.. aja lite slit får man väl allt stå ut med.


jingle bell rock scenen ur mean girls.
typ sådär gjorde jag julia emma och felicia (not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0