dopparedagen går mot sitt slut

för mig blev det en riktigt lyckad julafton. god mat, trevliga gäster, mysig stämning och fina presenter, vad mer kan man begära?
nu ska jag ta och kolla på film med syster, ett sagolikt slut på dagen för mig




presenterna;

  • kläder i form av tjocktröja (adidas), t-shirts, linne, strumpor
  • en mascara (mamma vet att dom tar slut på 3 sek)
  • koss hörlurar som jag fick av syster
  • en väska. aaasfiiin
  • smycken; halsband + 2 par örhängen
  • haha ehm lol en kakburk!

ska sen få någon present av vänner och så men de här var det mesta iaf. ska vandra ner till tv:n nu så säger bara att jag hoppas alla haft en riktigt god jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0