från allt till inget

solen väckte mig med ett rus av energi. jag vill ut i det fina vädret! men problemet kvarstår då att majoriteten av mina bekanta ligger fortfarande och sover.
dagens planer ser ut så att jag ska till kista, klippa mig, möjligtvis pierca näsan och vara med älsklings veronica under denna tid. något som även måste göras är en liten matteläxa eftersom jag har bestämt mig att fakitskt engagera mig under min gymnasiegång.
humöret för idag verkar strålande. jag känner mig ostoppbar. hoppas att denna känsla håller sig kvar.

i fredags var det blackan som blev av, inget sjudar som man hoppades men det funkade bra ändå. det var min premiär kväll där eftersom jag inte vart där innan. efter att steffie och veronica drog en smula tidigare än förväntat så stannade jag kvar och var i mestadels med en pojke vid namn felix. senare på kvällen möttes vi flickor igen och sov hos steffie.

en brud irriterar mig så extremt bara för hon är så patetisk och falsk, ville bara påpeka det.

nu ska jag bara vänta på att vonca ska vakna. kommer ta en evighet men de gör väl inget.

Eminem - Beautiful


Youth group - Forever young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0