vänskap utan förtroenden är som en blomma utan doft

nu är det så att imorgon (jävligt tidigt) åker jag till riga. veckan har vart väldigt minnesfull. ett av de bästa var definitivt "puddingens" skit söta fylletal, haha. vad mer som hänt var att jag såg baksmällan på bio med felix, druckit en del och i onsdags vill jag även påpeka att rickard berglund var en räddare i nöden. vette fan vad jag hade gjort om inte du fixat allt.

ett tillägg: man lämnar inte en vän som inte klarar sig själv
på grund av detta är jag jävligt sur på en viss person



förresten! hemresan tillbaka hem till sverige sker på tisdag,
onsdag blir det danmark för dem som är intresserade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0