perfect match. du och jag vonca

här sitter man o glor på sagan om ringen 3. kan vara vaken ganska länge ikväll utan att de förstör alltför mycket eftersom man börjar 11.10 imorgon (a).
igår (lördag) drog man runt lite med veronica på ett ganska lugnt äventyr, det brukar bli mycket vildare! julia hade kommit till märsta och va lite med oss och de var ganska mysigt att bara sitta o snacka med henne, hennes pojkvän och bucht. det slutade med att vi smög hem till mig ca klockan halv fyra haha. orkar inte skriva så mycket mer om dagen men en viktig grej är att vi såg en räv! skit söt och sprang runt vid buregatan.

idag så fyllde min kusin 30 så min familj och lite släkt firade honom på en resturang i stan. tycker verkligen inte om kina mat så jag drog därifrån lite tidigare och åkte till rotebro. där träffade jag marielle, emma och lite andra sociala människor.


i love you darling


Kommentarer
Postat av: Ph

Oooooo NAJS <3 Jag Luvar er båda i sängen :)

2009-08-31 @ 07:51:25
Postat av: ernst

TUFFA :D

2009-09-10 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0