lalala värdelös rubrik

ibland är det så otroligt skönt att bara göra ingenting. dagen har inte vart särskilt händelserik överhuvudtaget. jag var i skolan, julia var sjuk så var bl.a med isabelle och sen lite pojkar under sista lektionen. efter drog jag till märsta, umgicks lite med rickard och sen ca 15.30 tiden har jag bara vart i mitt egna fina hus.
precis i detta ögonblick som jag skriver kom min mamma och syster hem med fiskar. mamma skaffa ett akvarium vette fan varför.

snart är det telefondags! ska ringa pojken med underbaraste rösten i världen (hans dialekt påverkar det beslutet en hel del må jag säga).

Kommentarer
Postat av: Anonym

general jätteblöt borde egentligen hetat vonca..!?

2009-08-27 @ 22:08:12
URL: http://ahlsenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0