andra skoldan

tyvärr blev det inget inlägg igår, hade för mycket tankar i huvudet som inte ville stå still efter min första dag på gymnasiet.
iallafall så är jag definitivt inte missnöjd över mitt gymnasieval. vilunda verkar passa mig mycket bra faktiskt och jag har hittat några människor som jag trivs med i min klass, i synnerlighet med julia som är ganska lik mig på sätt o vis.


      tummen upp för vilunda hitills
     inklusive glada nya människor
       och snygga killar man sett


tummen ner för att det                    
befinner sig för långt                     
ifrån veronicas skola                     

Kommentarer
Postat av: Philip S

Det är la bara att komma förbi hos oss på arlanda :)!

2009-08-20 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0