express yourself

så såg helgens planer ut
- fredag: hope grej på ekilla och övernattning av bvän.
- lördag: bio med cammi och övernattning igen.
- söndag: jobba med svenska skiten, blää.

under skoldagen på fredagen var totalt heeemsk. proven gick inte särskillt bra tror jag och svenskan är jag inte färdig med ens.. jävligt härligt att de blir prao i två veckor nu.
fredagskvällen var mycket bättre absolut. spenderade den med den människan jag älskar allra mest, bvän älskling. vi gick på ngn hope grej med matilda också. de var faktiskt väldigt kul FÖRUTOM att jag blev uppdragen på scen och lixom skämde ut mig :$ efteråt så drog jag och ena hem till mig, gick från ekilla till östra steninge och fick en trevlig liten promenad. väl hemma hos mig fixade vi en liten myskväll med chips och film. kollade på en skräckis och höll på att somna till den andra filmen så vi stängde av och pratade ist. på lördagsmorgonen följde jag med henne till valsta där vi sa hejdå och gick hem till var för sig. sen när jag kom hem vare en väldigt lång diskution med cammi om vilken film vi skulle se senare på kvällen. det blev pineapple express, orkar inte berätta vad den handlade om men sen drog vi förbi norrviken lite snabbt påvägen hem sen till märsta. resten av kvällen blev film, prat och två trötta flickor (a) när vi vaknade så såg vi att de snöade. julmys var det första som dök upp i huvudet samt jul, nyår och födelsedag.. är fan 16 snart.
nu sitter man iaf här, ska börja med svenskan typ vääldigt snart för jag har asmkt att göra.

hejsvejs ! / J

 
scen ifrån filmen pineapple express


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0