helgs mys

jaha här sitter jag framför datan och har precis kollat igenom några hundratals kort. så jävla många minnen som kommer tillbaka bara man ser ett litet kort, de e sjukt fan.
hela prao veckan har vart väldigt lyckad, alla tycker jag är extremt duktig och de känns ju alltid bra att få höra. personalen är också riktigt gullig, iaf dem flesta och nu är det ba stå ut med en vecka till.
fredags kvällen spenderades med bl.a älskade emma, nille, kevin, bimbo (robin), nicke, alex, eddie, johan, micke, ngn ful snubbe som hette adam o följde efter mig och emma från rotebro till sollentuna till viby, usch. och sen massa fler. skulle satsa på att vi var typ jag & emma plus 15 grabbar ungefär, en underbart sjuk kväll iaf. första gången jag är ute så länge sen mitt utegångsförbud, ashärligt. men efter att ha vart ute med alla så drog jag och nille iaf hem till märsta och tack vare honom så har jag haft ngn typ ebba grön låt 'halt, här får ingen passera' i huvudet som han sjöng på HELA fucking natten, men vi hade väl rätt så mysigt ändå, hihi.
lördag hände de inte så mkt.. mest ba tråk.
söndagens planer är inte helt planerade än så vi får se hur de blir.

bjuder på lite gamla bilder på mig som jag hittade. enjoy
fuuuucksf-u-c-k-sjfwjcfwj + j

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du har haft det så härligt och mysigt, det blir väl ett minne för livet

2008-11-23 @ 14:54:20
Postat av: Anonym

älskar dig bruden ! <3

2008-12-03 @ 17:21:54
URL: http://intejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0